دسترسی سریع به : سامانه کایپر راهنمای ثبت طرح ها کتابخانه الکترونیک مسیحادم
کمیسیون کتب مرجع سامانه مرجعیت علمی سامانه کتب مرجع سامانه همایش EN
EN
تاریخ انتشار : 1402/09/06

مراسم اختتامیه همایش و جشنواره ملی شیخ الرئیس

نخستین جشنواره شیخ‌الرئیس، برگزیدگانش را شناخت

مراسم اختتامیه همایش و جشنواره ملی فناوری های نوین در آموزش پزشکی (شیخ الرئیس) روز پنجشنبه سوم آذر 1402 با حضور دکتر نمکی مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر بهداشت، دکتر شریفی پور رئیس مرکز نصر و نایب رئیس همایش، دکتر شروین بدو دبیر علمی جشنواره، دکتر حسن زاده دبیر شورای عالی برنامه ریزی آموزش پزشکی و اساتید هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی، این مراسم با رونمایی از کتاب «ادغام فناوری‌های یادگیری در کوریکولوم‌های علوم پزشکی» و آیین امضای یادبود بر این اثر آغاز شد.
سپس منتخبان ایده‌های فناورانه دانشجویی و فعالیت استارتاپی معرفی شدند. سهند هدایتی امامی و همکاران، مبینا اسماعیلی و همکاران، امین بابک اسلامیه و همکاران، مهدی زارع زاده و همکاران و سید سعید آل هاشمی و همکاران از منتخبان این بخش بودند.
در میان منتخبان محصولات و مداخلات برتر فناورانه نیز از مهبد شعشعانی، ایمان حاذق جعفری، محمد مهدی حیدری، سید محمدرضا منصوری و سیمین ابراهیمی با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.
در بخش پایانی مراسم نیز منتخبان بهترین تجارب و دستاورهای آموزشی (best practice) لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند. در این بخش، معصومه کلانتریون و همکاران، میثم سیاه منصوری و همکاران، فاطمه کرمانیان و همکاران، عاطفه کرم زاده جهرمی و همکاران، سمیرا مهاجر و همکاران به عنوان برگزیدگان معرفی و تقدیر شدند.